Współpraca z Partnerem

Jeżeli prowadzisz sprzedaż:

  • materiałów eksploatacyjnych,
  • artykułów biurowych,
  • papierów,
  • nośników magnetycznych,
  • komputerowych środków czyszczących,
  • urządzeń kopiująco-drukujących,
  • części serwisowych,
  • komputerów,
  • podzespołów,
  • akcesoriów komputerowych

to już dziś możesz zostać naszym Partnerem Handlowym!

 

Katalog towarów znajdujących się w naszej ofercie dostępny jest na stronie Internetowej www.praxis.pl, a ponadto jest rozsyłany systemem poczty elektronicznej. Wyślij do nas formularz rejestracyjny, który znajduje się w zakładce „Bądź Partnerem”. 

W naszym systemie nadamy Ci numer Klienta i odtąd zapraszamy Cię do korzystania z szerokiej oferty Praxis.

Sprzedaży dokonujemy na podstawie pisemnego zamówienia, które składa osoba upoważniona. Zamówienia wysyłane są fax’em lub e-mailem. Możesz zamówić u nas towar również za pomocą innych, dostępnych środków komunikacji, ale ponosisz wówczas odpowiedzialność za błędy, które mogą powstać w skutek pomyłek w interpretacji  treści zamówienia. Potwierdzamy Ci zamówienie i  informujemy o terminie dostawy. Zobowiązujemy się dołożyć wszelkich starań, żebyś towar dostał w ustalonym terminie. W przypadku braku możliwości realizacji całości lub części zamówienia zostaniesz o tym niezwłocznie powiadomiony.

Ceny towarów są cenami umownymi i ustalane są indywidualnie dla każdej współpracującej z nami firmy, biorąc pod uwagę m.in. obroty pomiędzy Stronami oraz skalę transakcji. Do cen doliczany jest podatek VAT, zgodnie z obowiązującym prawem oraz koszt dostawy na zasadach określonych w umowie. Towary wysyłane są na adres zadeklarowany przez Ciebie w zamówieniu. Płatność następuje przed odbiorem lub wysyłką zamówionych towarów na podstawie wystawionej przez nas faktury VAT, chyba, że wspólnie postanowimy inaczej.

Regulamin platformy ePraxis

Polityka prywatności

 

Dostawy i reklamacje dostaw
 

Dostawy na terenie Polski realizujemy we współpracy z firmami kurierskimi: Schenker, DHL, DPD. Przesyłki zagraniczne dostarczane są za pośrednictwem firm: Hellman Logistic, HRX, M & M, Dascher.

Do odbioru osobistego niezbędne jest upoważnienie.

Reklamacje w przypadku uszkodzenia lub niezgodności dostawy z fakturą przyjmowane są tylko na podstawie protokołu sporządzonego przez odbiorcę i spedytora lub przewoźnika.

Formularze do pobrania:

 

Opłata za PRZESYŁKI do Partnerów Praxis:

1. STANDARD:
- spedytor i sposób wysyłki wybrany przez Nadawcę, tj. Praxis 
- konsolidowane pod jeden adres wysyłkowy w jednym dniu,
- zawierające tylko produkty o standardowych wymiarach i wadze.

2. TOWAR niestandardowy:
- zawierające produkty o niestandardowych wymiarach lub wadze,
• od 20,- zł do 100,- zł – oznaczone indywidualnie ikoną „AUTO” w cenniku.

3. WYSYŁKA niestandardowa:
- spedytor i sposób wysyłki wybrany przez Odbiorcę, tj. Kupującego,
• wg cennika Spedytora - w zależności od wybranych opcji

UWAGA:
• Koszty transportu naliczane są zwykle w cyklu dziennym i dopisywane są jako osobna pozycja na fakturze,
• Istnieje możliwość rozłożenia kosztów transportu w cenie towarów,

Zamówienia

Zamówienia można składać telefonicznie, faxem, e-mailem, poprzez programy gadu-gadu oraz Skype - preferujemy zamówienia pisemne.

Zamówienie powinno obejmować:

  • nazwę i kod wyrobu (zgodnie z cennikiem), ilość towaru oraz (ważne) nazwisko handlowca realizującego transakcję
  • dane Klienta (adres, NIP/Regon, tel/fax do osoby odpowiedzialnej za odbiór towarów), formę płatności.

 


Płatności

Płatności gotówkowe lub przelewowe powinny poprzedzać odbiór towaru. Przelewy prosimy przesyłać na konto:

BGK Bank Gospodarstwa Krajowego
PLN 93 1130 1017 0020 1503 8920 0001

EUR 66 1130 1017 0020 1503 8920 0002
USD 39 1130 1017 0020 1503 8920 0003

Kod SWIFT do transakcji międzynarodowych: GOSKPLPW


Stałym klientom oferujemy 14-dniowy termin płatności po zawarciu stosownej umowy. Warunkiem podstawowym jest wypełnienie wniosku kredytowego i przedstawienie dokumentów firmy.

Prezentowane ceny są nominowane w PLN i nie zawierają 23% VAT. Ceny mogą ulec zmianie bez uprzedzenia - zależą od kursów dewiz i przepisów. Poziom dyskonta (upust cenowy) zależy od wielkości obrotów, warunków płatności i dostawy.

 

Co to jest faktura elektroniczna i jak ją otrzymać?

More Articles ...

  1. Bądź partnerem
Copyright © 2004-2016 PRAXIS Invent Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka komandytowa All rights reserved.