zakupy w praxis sa
back home
 

 

Formularze do pobrania:

 

  Umowa handlowa

 ● Zał. nr 1 - upoważnienie do odbioru

     towaru

 ● Zał. nr 2 - Wniosek o odroczenie

     terminu płatności

 ● Zał. nr. 3 - Deklaracja wekslowa

 ● Zał. nr 4 - Umowa ePraxis

 ● Upoważnienie do wystawiania faktur

     VAT bez podpisu

 ● Formularz reklamacji

 

 

Ceny

Prezentowane ceny są nominowane w PLN i nie zawierają 22% VAT. Ceny mogą ulec zmianie bez uprzedzenia - zależą od kursów dewiz i przepisów. Poziom dyskonta (upust cenowy) zależy od wielkości obrotów, warunków płatności i dostawy.

 

Zamówienia

Zamówienia można składać telefonicznie, faxem,

 e-mail'em, poprzez programy Gadu-gadu i Skype - preferujemy zamówienia pisemne.
Zamówienie winno obejmować:

  • nazwę i kod wyrobu (zgodne z cennikiem), ilość towaru oraz (ważne) nazwisko handlowca realizującego transakcję;

  • dane Klienta (adres, NIP/Regon, tel./fax do osoby odpowiedzialnej za odbiór towarów), formę płatności.

Koszty transportu

Od 04.12.2008 roku opłaty wynoszą:

Dla przesyłek poniżej 2.500,00 zł doliczamy koszt transportu  - 25,00 zł netto
Dla przesyłek powyżej 2.500,00 zł doliczamy koszt transportu  - 12,00 zł netto
Dla wywózek na terenie miasta - transport własny -   

o wartości poniżej 1.500,00zł doliczamy koszt transportu

- 15,00 zł netto

Za zmianę adresu dostawy x 0 zł
Opłata manipulacyjna za wysyłki poniżej 500,00 zł x 0 zł
Opłata manipulacyjna przy odbiorach własnych poniżej 500 zł x 0 zł

 

 

Dostawy (reklamacje dostaw)

Proponujemy dostawy: "SPEDPOL/SCHENKER, DHL/SERVISCO - teren Polski, MASTERLINK - zagranica " , odbiór osobisty (tylko osoba upoważniona). Reklamacje w przypadku uszkodzenia lub niezgodności dostawy z fakturą przyjmowane są tylko na podstawie protokołu sporządzonego przez odbiorcę i spedytora lub przewoźnika.

 

Płatności

Płatności gotówkowe lub przelewowe powinny poprzedzać odbiór towaru. Przelewy prosimy przesyłać na konto:

Kredyt Bank S.A.

01-211 Warszawa, ul. Kasprzaka 2/8
66150011971211900571960000

 

Przy zakupach poniżej 500,- zł wymagana jest zapłata przed odbiorem towaru (bez względu na otwarte linie kredytowe). Stałym klientom oferujemy 14-dniowy termin płatności po zawarciu stosownej umowy (gwarancji wekslowej). Warunkiem podstawowym jest wypełnienie wniosku kredytowego i przedstawienie dokumentów firmy.

 

Gwarancja

Produkty sprzętowe sprzedawane przez PRAXIS S.A. są objęte gwarancją producenta (okres gwarancji w linii produktu). Czasokres i warunki gwarancji zależą od rodzaju produktu - wyszczególnione na kartach gwarancyjnych. Naprawy gwarancyjne dokonywane są w Sieci Producenckich Punktów Napraw lub w PRAXIS Warszawa. Zgłoszenie reklamacyjne winno obejmować kopię faktury, kartę gwarancyjną lub wypełniony formularz reklamacji oraz zwięzły opis uszkodzenia. Dostawa reklamowanych produktów na koszt nadawcy zaś wysyłka naprawionego/wymienionego towaru na koszt PRAXIS. Zastrzegamy sobie prawo do odmowy przyjęcia lub wymiany produktów sprawnych.

 

Warunki obsługi reklamacji w Praxis SA

Poradnik dla Dealera w sprawie gwarancji i rękojmi

Tabela - okresy gwarancji i rękojmi

Gdzie i jak reklamować?