Ceny
Prezentowane ceny są nominowane w PLN i nie zawierają 22% VAT.
Ceny mogą ulec zmianie bez uprzedzenia - zależą od kursów dewiz
i przepisów. Poziom dyskonta (upust cenowy) zależy od wielkości
obrotów, warunków płatności i dostawy.
Zamówienia
Zamówienia można składać telefonicznie, faxem,
e-mail'em,
poprzez programy Gadu-gadu i Skype - preferujemy zamówienia
pisemne.
Zamówienie winno obejmować:
-
nazwę i kod wyrobu (zgodne z cennikiem), ilość towaru oraz
(ważne) nazwisko handlowca realizującego transakcję;
-
dane Klienta (adres, NIP/Regon, tel./fax do osoby
odpowiedzialnej za odbiór towarów), formę płatności.
Koszty
transportu
Od 04.12.2008
roku opłaty wynoszą:
Dla przesyłek poniżej 2.500,00 zł doliczamy koszt transportu
- 25,00 zł netto
Dla przesyłek powyżej 2.500,00 zł doliczamy koszt transportu
- 12,00 zł netto
Dla wywózek na terenie miasta - transport własny -
o wartości poniżej
1.500,00zł doliczamy koszt transportu
- 15,00 zł netto
Za zmianę adresu dostawy x 0 zł
Opłata manipulacyjna za wysyłki poniżej 500,00 zł x 0 zł
Opłata manipulacyjna przy odbiorach własnych poniżej 500 zł x 0
zł
Dostawy (reklamacje dostaw)
Proponujemy dostawy: "SPEDPOL/SCHENKER, DHL/SERVISCO - teren
Polski, MASTERLINK - zagranica " , odbiór osobisty (tylko osoba
upoważniona). Reklamacje w przypadku uszkodzenia lub
niezgodności dostawy z fakturą przyjmowane są tylko na podstawie
protokołu sporządzonego przez odbiorcę i spedytora lub
przewoźnika.
Płatności
Płatności gotówkowe lub przelewowe powinny poprzedzać odbiór
towaru. Przelewy prosimy przesyłać na konto:
Kredyt Bank S.A.
01-211 Warszawa,
ul. Kasprzaka 2/8
66150011971211900571960000
Przy zakupach poniżej 500,- zł wymagana jest zapłata przed
odbiorem towaru (bez względu na otwarte linie kredytowe). Stałym
klientom oferujemy 14-dniowy termin płatności po zawarciu
stosownej umowy (gwarancji wekslowej). Warunkiem podstawowym
jest wypełnienie wniosku kredytowego i przedstawienie dokumentów
firmy.
Gwarancja
Produkty sprzętowe sprzedawane przez PRAXIS S.A. są objęte
gwarancją producenta (okres gwarancji w linii produktu).
Czasokres i warunki gwarancji zależą od rodzaju produktu -
wyszczególnione na kartach gwarancyjnych. Naprawy gwarancyjne
dokonywane są w Sieci Producenckich Punktów Napraw lub w PRAXIS
Warszawa. Zgłoszenie reklamacyjne winno obejmować kopię faktury,
kartę gwarancyjną lub wypełniony formularz reklamacji oraz
zwięzły opis uszkodzenia. Dostawa reklamowanych produktów na
koszt nadawcy zaś wysyłka naprawionego/wymienionego towaru na
koszt PRAXIS. Zastrzegamy sobie prawo do odmowy przyjęcia lub
wymiany produktów sprawnych.
●
Warunki obsługi
reklamacji w Praxis SA
●
Poradnik dla Dealera w sprawie gwarancji i
rękojmi
●
Tabela - okresy gwarancji i rękojmi
●
Gdzie i jak reklamować?
|