Dostawy i reklamacje dostaw
Dostawy na terenie Polski realizujemy we współpracy z firmami kurierskimi: Schenker, DHL, DPD. Przesyłki zagraniczne dostarczane są za pośrednictwem firm: Hellman Logistic, HRX, M & M, Dascher.
Do odbioru osobistego niezbędne jest upoważnienie.
Reklamacje w przypadku uszkodzenia lub niezgodności dostawy z fakturą przyjmowane są tylko na podstawie protokołu sporządzonego przez odbiorcę i spedytora lub przewoźnika.
Formularze do pobrania:
Opłata za PRZESYŁKI do Partnerów Praxis:
1. STANDARD:
- spedytor i sposób wysyłki wybrany przez Nadawcę, tj. Praxis
- konsolidowane pod jeden adres wysyłkowy w jednym dniu,
- zawierające tylko produkty o standardowych wymiarach i wadze.
2. TOWAR niestandardowy:
- zawierające produkty o niestandardowych wymiarach lub wadze,
• od 20,- zł do 100,- zł – oznaczone indywidualnie ikoną „AUTO” w cenniku.
3. WYSYŁKA niestandardowa:
- spedytor i sposób wysyłki wybrany przez Odbiorcę, tj. Kupującego,
• wg cennika Spedytora - w zależności od wybranych opcji
UWAGA:
• Koszty transportu naliczane są zwykle w cyklu dziennym i dopisywane są jako osobna pozycja na fakturze,
• Istnieje możliwość rozłożenia kosztów transportu w cenie towarów,
Więcej artykułów…
Strona 2 z 3